جستجو:
وزیر اسبق بهداشت گفت: طرح تحول سلامت امکان ندارد که به همین روش ادامه پیدا کند، ما از اول همین را می‌گفتیم اما قبول نمی‌کردند حالا رئیس جمهور اگر می‌تواند به لج من هم که شده است به اینها پول دهد.
دولت عربستان سعودی اعلام کرد: ائتلاف به رهبری سعودی استفاده از بمبهای خوشه ای ساخت بریتانیا در یمن را متوقف خواهد کرد.
به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، آنچه می خوانید متن کامل منشور حقوق شهروندی است که امروز بیست و نهم آذرماه 1395 در همایش قانون اساسی و حقوق ملت با حضور رئیس جمهوری و جمع زیادی از وکلا، حقوق دانان و اساتید و کارشناسان رونمایی و به امضای دکتر روحانی رسید.
در حالی که کارشناسان و متخصصان تغذیه خواستار حذف روغن پالم از تمامی مواد غذایی هستند، وزارت بهداشت می‌گوید که استفاده از این روغن تنها در لبنیات خطرناک است و در بسیاری از خوارکی ها قابل استفاده است، در همین راستا نیز دولت مذاکراتی برای ورادات بیشتر پالم از مالزی انجام داده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان سهمیه ورود همسر و فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان آزادگان و همسر و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را حذف کرد.
به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، "جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید با اشاره به اظهارات سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه درمورد امید به کاهش درگیریها در حلب سوریه گفت باید به انتظار نشست که این سخنان تا چه حد عملی خواهد شد.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت‌الاسلام‌ روحانی رئیس‌جمهوری، به سعید محمدزاده به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران رأی اعتماد داد.
تظاهرات هزاران برزیلی معترض به سیاست‌های ریاضت اقتصادی، با مداخله پلیس و استفاده از گاز اشک آور و بازداشت معترضان همراه شد.
سردبیر ارشد روزنامۀ عربستانیِ الشرق ‌الأوسط تنها چند روز پس از انتشار یک گزارش ساختگی درباره مراسم اربعین برکنار شد
تعداد : 273     صفحه 30 از 31     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    31       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا