جستجو:
هزینه جدید دریافت دفترچه رایگان بیمه سلامت ایرانیان برای هر نفر از اعضاء خانواده 268 هزار تومان است.
با توجه به ظرفیت‌های جذب بالای فناوری در قاره آفریقا مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در نظر دارد هیات تجاری - فناوری را به شرق آفریقا اعزام کند.
دانشمندان دانشگاه ییل مدعی شدند اخیرا یک آزمایش خون توسعه داده‌اند که توسط آن می‌توانند دریابند که یک فرد چند سال دیگر از عمرش باقی مانده است.
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده گفت: بیماران دیالیزی و بیماران پیوندی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در دریافت خدمات درمانی خود با مشکلی مواجه نبوده و روند ارائه خدمات بدون هیچگونه مشکلی ادامه دارد.
به دنبال استعفای بوریس جانسون در اعتراض به برنامه‌های دولت لندن برای همکاری تجاری نزدیک با اتحادیه اروپا پس از بریگزیت، نخست وزیر انگلیس "جرمی هانت" را به عنوان وزیر امور خارجه جدید کشورش منصوب کرد.
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز، آنتی‌بادی‌های مونوکلونال تک زنجیره‌ای (SCFV) جدیدی را برای درمان سرطان پستان عرضه کردند؛ این محققان در فاز توسعه‌ای درصدد هستند تا با اتصال نانوذرات مغناطیسی به این آنتی بادی‌های منوکلونال تک زنجیره‌ای، از آنها برای تشخیص تومورها نیز استفاده کنند.
ائتلاف متجاوز عربی امروز (یکشنبه) حملات جدیدی را به فرودگاه الحدیده یمن صورت داد، این در حالی است که وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن، وابسته به انصارالله، حمله ائتلاف متجاوز عربی به بیمارستان الثورة در استان حدیده را "جنایت جنگی" و نقض تمامی منشورها و قوانین بین‌المللی دانست.
افغان‌ها به تدریج تمایل خود را برای کار در ایران از دست داده‌اند و بر اساس مشاهدات به شکل قانونی وغیرقانونی به دیگر کشورها از جمله اروپا می‌روند؛ چرا که ارزش ریال ایران در حال کاهش است.
سفیر کشور سوئد در تهران با بیان اینکه روابط خوبی بین ایران و سوئد برقرار است، گفت: استکهلم و تهران در حال گسترش و تقویت روابط خود در زمینه اقتصادی هستند و این روابط در آینده بیشتر از گذشته تقویت خواهد شد.
تعداد : 273     صفحه 17 از 31     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا