جستجو:
یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش داده است مقامات سوئیفت و وزارت خزانه‌داری آمریکا به دنبال مجاب کردن ترامپ برای حفظ دسترسی ایران به سوئیفت هستند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را به عنوان اولین دستور مورد بررسی قرار دادند که در نهایت به تصویب رسید.
وزیر خارجه با تاکید بر اینکه برجام توفیق ملت بود و نباید آن را به ضعف ملت تبدیل کرد، گفت: نمی‌توانیم تضمین بدهیم با پیوستن به لایحه CFT مشکلات حل شود اما این تضمین را می‌دهیم که با نپیوستن به این لایحه آمریکا بهانه‌های مهمی برای افزایش مشکلات ما پیدا خواهد کرد.
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتقاد از طرح اروپا برای ایجاد سازوکاری ویژه برای مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایران، نسبت به پیامدهای عدم تغییر در رفتار ایران هشدار داد.
سفیر امارات در آمریکا در نشست اتحاد علیه ایران هسته‌ای که در نیویورک برگزار شد ادعاهای بی اساسی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، گفت: کشورهای اروپایی طرف مذاکرات در برجام باید با حداکثر توان در برابر یکجانبه گرایی آمریکا، بایستند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ می‌خواهد جلوی فروش نفت کشورمان را بگیرد در حالی که راهکار خروج از این وضعیت و حصول درآمدهای ارزی بیشتر وجود دارد ...
رئیس‌جمهور با بیان اینکه کسی که به مذاکره پشت کرده ترامپ است، گفت: مذاکره همزمان با تحریم معنایی ندارد.
اولین روز باز شدن بسته جدید ارزی مطابق پیش‌بینی‌ها با کاهش قیمت دلار و سکه همراه شد؛ سکه امروز بعد از مدت‌ها به کانال ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و دلار هم ۲۵۰ تومان نسبت به روز قبل ارزان‌تر شد.
تعداد : 216     صفحه 4 از 24     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا