جستجو:
اسامی کاندیداهای هیئت مدیره و بازرس خانه تئاتر در نوبت دوم با حضور چهره‌هایی همچون رویا تیموریان، نادر برهانی‌مرند، آرش دادگر و حمید پورآذری اعلام شد.
علیرضا داودنژاد در پی حواشی اخیر فیلم «فراری» در شهر رشت،گفت: رشتی‌ها و اصولا گیلانی‌ها، مردمانی نیستند که خود را از سایر اقوام ایرانی جدا بدانند و ناهنجاری‌های اجتماعی را به بقیه نسبت بدهند و خودشان را مطلقا تافته جدابافته فرض کنند.
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به اینکه در سال ٩۵، یک میلیون و ٢٩٧ هزار و ٣٠٠ دختر ٣٠ تا ۵٠ ساله هرگز ازدواج نکرده داشته‌ایم، نسبت به افزایش سن ازدواج در جوانان هشدار داد.
کارگردان نمایش «نوبت یعنی بعدی» با انتقاد از بی‌توجهی‌ها به نمایش خود که با موضوع دفاع مقدس است، گفت: متاسفانه مسئولان گله‌های زیادی برای مردم خرمشهر باقی گذاشته‌اند و من هم که با دغدغه شخصی این نمایش را اجرا کردم، شاید دیگر هیچ وقت سراغ این نوع کارها نروم.
بازیگر نقش «الیزابت» در مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» گفت: قبل از حضور در مجموعه پایتخت درباره داعش و جنایاتش آگاهی داشته است زیرا زندگی کردن در اروپا داعش را ملموس‌تر و آشناتر می‌کند.
سیروس مقدم می‌گوید در سریال «پایتخت۵» اتفاقاتی عجیب و تخیلی رخ می دهد و گویی یک خانواده از فضایی ساده به مریخ پرتاب شده‌اند و همه اینها عجیب و شوک‌آور است.
روسیه اعلام کرد که رقاصان باله برای برگزاری مراسمی در عربستان به این کشور می‌روند! اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ عربستان رخ می‌دهد.
شهردار تهران، گفت: افراد غرض‌ورز مقداری چشمان خود را باز کنند و پیشرفت‌های شهر را مشاهده کنند و حال که 37 سال از انقلاب می‌گذرد این افراد هم کارنامه خود را ارائه دهند.
کارگردان سینما گفت: هنرمندان ما امروز گوشه خیابان و مترو موسیقی و کنسرت اجرا می‌کنند و مردم به آن‌ها پول می‌دهند. دولت اگر خدماتی داده بود مردم می‌دیدند.
تعداد : 37     صفحه 4 از 5     صفحه قبلی1    2    3    5       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا