جستجو:
فرهنگی، عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر صبح امروز 26 مرداد ماه در بیمارستان "باهنر تهران" درگذشت.
پیکر مرحوم منوچهر عسگری نسب با حضور جمع اندکی از سینماگران در خانه سینما به سمت آرامگاه ابدی‌اش بدرقه شد.
گزارش، عنوان جذابی دارد؛ آدم را وامی‌دارد که روی آن کلیک کند: «"پسرم اوسامه"؛ مادر رهبر القاعده برای نخستین بار سخن می‌گوید.»
فرهنگی ، هنری : داریوش اسدزاده گفت: ناصرالدین آرزویش بود ۱۰۰ ساله شود اما به آرزویش نرسید، امیدوارم من به آرزویم برسم و به قرن برسم.
بیستمین جشن خانه سینما امسال با رقابتی سخت میان تعدادی از کارگردانان صاحب‌نام و مطرح سینمای ایران همراه است که از میان آن‌ها به بهمن فرمان‌آرا، مسعود کیمیایی، علیرضا داودنژاد، تهمینه میلانی، ابراهیم حاتمی‌کیا، ابوالحسن داودی و نیز چهره‌هایی همچون مهران مدیری و رامبد جوان می‌توان اشاره کرد.
شبکه یک سیما که زمانی با پخش سریال‌های الف‌ویژه و تاریخی، ویترین تلویزیون به لحاظ پخش آثار نمایشی محسوب می‌شد، مدتی است که صرف پر کردن آنتن را اولویت قرار داده و بی‌آنکه سطح کیفی آثار چندان مورد توجهش باشد، سریال‌هایش را انتخاب می‌کند.
ابوالفضل پورعرب که سال‌ها شاگرد زنده‌یاد محمود استادمحمد بوده، می‌گوید: استادمحمد به معنای واقعی استاد بود، ساده زندگی کرد و ساده و سربلند هم رفت، هرچندهنوز خیلی‌ها نمی‌دانند چه هنرمندی از بین ما رفته است.
فرماندار تهران از وجود 10 هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های تهران خبر داد و گفت: برابر قانون این افراد باید تنها سه ماه در کمپ‌ها نگهداری شوند اما علی رغم هزینه‌ای که دارند معتادین متجاهر تا 9 ماه در کمپ‌ها نگهداری می‌شوند.
جمشید مشایخی که از ۱۳ تیرماه در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است، فردا (31 تیر ماه) به بخش عمومی منتقل و اواخر همین هفته از بیمارستان مرخص خواهد شد.
تعداد : 71     صفحه 4 از 8     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7    8       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا