جستجو:
استخدام مدیر مالی در یک شرکت معتبر در تهران
۶۳ نفر از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور ضرورت عزل رئیس‌کل بانک مرکزی و عوامل دخیل در گرانی ارز، متوقف کردن چرخه زندگی مردم و ضربه به نظام اقتصادی کشور را متذکر شدند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأیید کرده که 5 تبعه روس در حمله هوایی آمریکا در سوریه کشته شده‌اند.
1396/11/26
سازمان راهنمایی و رانندگی عربستان مجوز تاسیس نخستین آموزشگاه رانندگی برای زنان را به دانشگاه تبوک داد.
از روز شنبه گذشته لبنان وارد یک بحران سیاسی شد و این کشور در برابر یک مرحله جدید و مهم قرار گرفت و خطرات این مرحله وابسته به رفتار لبنانی‌ها بوده و تهدیدات و سخنانی را از اینجا و آنجا می‌شنویم.
ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا تاکید کرد که اقدامات جدی‌تری برای محافظت از کارکنان زن پارلمان بریتانیا در برابر آزارهای جنسی انجام خواهد گرفت.
دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه نفت با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که در پی شکایت‌شان به دیوان عدالت اداری، این دیوان طی حکمی وزارت نفت را ملزم کرده که جذب‌شان کند.
هاآرتص گزارش داد، در حالی که بنیامین نتانیاهو شخصا در دو پرونده فساد مظنون است، همسرش هم به تقلب و جعل در پرونده اسراف در بودجه دولتی متهم می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره احتمال سفر رئیس جمهور به نیویورک برای حضور در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: این موضوع در دست بررسی است که در صورت قطعی شدن از جانب نهاد ریاست جمهوری اطلاع رسانی خواهد شد.
تعداد : 89     صفحه 7 از 10     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    8    9    10       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا