جستجو:
وزیر کشور با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر تحقق تحول با حضور در انتخابات تاکید کرد: مشارکت و انتخابات می تواند یک نقطه جدید برای تحول باشد.
رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.
وزیر اطلاعات گفت: وزیر خارجه آمریکا در منطقه مثل دوره‌گردها می‌چرخد و به دنبال راه‌حلی است تا با کمک بعضی از کشورها در اقدام بعدی، ذره‌ای آبرو برای رژیم صهیونیستی جمع کند؛ یعنی یک آتش‌بس آبرومندانه.
حضرت آیت الله امام خامنه‌ای فرمودند: دشمن دو نقطه‌ اساسی را هدف گرفته، یکی وحدت ملّی، یکی امنیت ملّی و باید در مقابل این نقشه دشمن ایستاد.
روایتی مختصر از مردمی‌ترین جشن غدیر در مهمانی ۱۰ کیلومتری تهران/ ۱۸۴۱ کودک یتیم و بدسرپرست تهرانی در مهمانی غدیر صاحب حامی شدند
کنعانی: با دستور ویژه، حمله به سفارت آذربایجان با حساسیت بالا در حال بررسی است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
1401/10/17
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم اصفهان؛ در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع شهدای عملیات محرم در شهر اصفهان.
عذرخواهی پلیس تبعات اجتماعی را کاهش می‌داد.
تعداد : 203     صفحه 1 از 23     2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا