جستجو:
هزینه جدید دریافت دفترچه رایگان بیمه سلامت ایرانیان برای هر نفر از اعضاء خانواده 268 هزار تومان است.
رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران با بیان اینکه نصب جی. پی. اس در سرویس مدارس از جمله ابزار نظارتی ماست گفت: سرویس‌های مدارس را ملزم کردیم طی یک پروسه سه ساله مجهز به جی.پی.اس شوند. بر این اساس باید هر سال ۳۵ درصد از سرویس‌ها این نرم افزار را نصب کنند که در سال گذشته ۳۷ درصد سرویس‌ها به آن مجهز شدند. براین اساس باید امسال ۳۵ درصد دیگر و مابقی تا پایان سال آینده جی.پی. اس روی خوردوی خود نصب کنند.
حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری بقای دین به جهاد است و امروز دشمن از طریق جنگ نظامی به میدان نیامده است و حضور دشمن در میدان جنگ به صورت جنگ فرهنگی است.
سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۷۸ معتقد است اخراج سرمربی اسپانیا فرصت خوبی را در اختیار ملی‌پوشان ایران قرار می‌دهد تا بتوانند مقابل این تیم پرستاره موفق باشند.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور آخرین جزئیات مربوط به حوادث جوی در 24 ساعت گذشته را تشریح کرد که بر اساس آن در هفت استان کشور مجموعا 17 نفر مصدوم شدند و یا فوت کردند.
سخنگوی وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه‌ای به بیمارستان‌های خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی و الزام آنها به تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران در داخل بیمارستان خبر داد و گفت: بر این اساس این بیمارستان‌ها مکلفند لوازم و تجهیزات مورد نیاز بیماران را بر اساس قیمت‌های مصوب درج شده در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تهیه و از ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان اکیدا خودداری کنند.
بعضی کارها دلخوشی‌های کوچکی است برای کسانی که ته‌مانده‌های امیدشان را بغل کرده‌اند و نمی‌خواهند به این راحتی از اصلاح و تغییر و پیشرفت ناامید شوند. اما گویی دست‌هایی در کار است که هرجا مایه‌ی امیدی دید، ریشه‌هایش را بخشکاند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سختی قرار داریم و حرف ترامپ به ما این است که باید اشغال و اسرائیل را به رسمیت بشناسید تا ما به شما کمک مالی کنیم و طبیعی است ما هیچگاه چنین چیزی را نمی‌پذیریم.
خبرگزاری گیتا : نماینده مردم قزوین گفت: حجم استفاده از فیلترشکن‌ها نشان دهنده این است که سیاست به کارگرفته شده در مدیریت فضای مجازی ناموفق بوده است. دولت باید تکلیف خود را روشن کند. نمی شود هم مجری فیلترینگ بود و هم منتقد آن.
تعداد : 263     صفحه 11 از 30     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا