جستجو:
نمایندگان مجلس تقاضای استیضاح وزیران کشور و آموزش و پرورش و اجلاس سران کشورهای عضو دریای خزر در «آکتائو»ی قزاقستان درباره رژیم حقوقی دریای خزر را در جلسات کمیسیون‌های تخصصی بررسی خواهند کرد.
استاندار مرکزی گفت: تا این لحظه قراردادهای مربوط به کارخانجات استان از جمله واگن پارس به خوبی در حال انجام است و این امر، امیدوار کننده است.
در آستانه اعلام نتایج نهایی فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها، رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم در گفت‌وگویی با ایسنا، دغدغه‌های وزارت متبوع خود در انتخاب هرچه شایسته‌تر اعضای هیات علمی به عنوان یکی از ارکان آموزش عالی را مطرح کرد و ضمن تشریح روند بررسی پرونده‌های متقاضیان، از مشکلات و چالش‌های موجود و همچنین دغدغه‌های داوطلبان عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها و راهکار وزارت علوم برای کاهش این دغدغه‌ها سخن گفت.
نخست وزیر عراق امروز (سه‌شنبه) به منظور گفت‌وگو با رئیس جمهوری ترکیه در راس یک هیئت بلند پایه عازم آنکارا شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: صحت خبر مبنی بر احتکار دارو را تأیید می کنم اما اینکه منتسب به چه کسی است باید رسیدگی شود و در صورتی که تخلف محرز باشد اعلام می‌کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین گفت:با توجه به تحریم‌ها، برخی از شرکت‌های داخلی تجهیزات و اقلام دارویی خود را چند برابر قیمت مشابه خارجی به مراکز درمانی به فروش می‌رسانند که این امر در شرایط حاضر صحیح نیست.
معاون فرهنگی سپاه گفت: متأسفانه رسانه‌های ما همه چیز را نمی‌گویند و خجالت می‌کشند به طوریکه آمریکا خوار و خفیف شده و دارند با سحر و جادوی رسانه طوری وانمود می‌کنند که گویی ما شکست می‌خوریم و آن‌ها دارند پیروز می‌شوند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه کسی که به مذاکره پشت کرده ترامپ است، گفت: مذاکره همزمان با تحریم معنایی ندارد.
بدون شک تابستان امسال برهه‌ای حساس و مقطعی پر تنش در تامین آب شرب و برق مصرفی شهروندان است. هر روز که به اواسط تابستان نزدیک‌تر می‌شویم و روزهای گرم سال را سپری می‌کنیم بیم تامین آب مورد نیاز شهروندان بیشتر می‌شود.
تعداد : 276     صفحه 15 از 31     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا