جستجو:
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه قطعاً دستیابی به رشد های بالای اقتصادی شدنی است به شرط آنکه منازعات انتخاباتی و اهداف سیاسی را وارد این اهداف نکنیم، از گروه های سیاسی خواهش کرد اقتصاد را وارد منازعات سیاسی نکنند.
1395/10/13
رییس انجمن واردکنندگان خودرو از توقف ثبت سفارش واردات خودروهای مونتاژ شده در آمریکا از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
1395/10/12
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه انگار پیشرفت کشور عده‌ای را آزار می‌دهد، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم در فلان مسأله رشد داشته‌ایم عده‌ای عزا می‌گیرند چون فکر می‌کنند این کار به اسم گروه خاصی خواهد بود در حالی که این مربوط به جمهوری اسلامی است.
دانشجویان و دانش‌آموختگان نفتی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور بیان کردند: قانون پذیری و احترام به حقوق شهروندی را ابتدا از خود دولت آغاز کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه، توضیحات جدیدی را در خصوص آنچه به نقل از محمدجواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح شده بود، ارائه کرد.
امام‌جمعه موقت تهران گفت: اگر روزی دادگاهی برگزار شود، اتهامات سنگینی برای سران فتنه قابل احصاء است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی و برخی ناهمواری‌ها برای اقشار آسیب پذیر روز به روز در حال اضافه شدن است، رکود و بیکاری و گرانی و مشکلات معیشتی و کاهش نرخ پول ملی را نیز اضافه کنید که همه مردم را محاصره کرده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه قدرت خرید مردم کشور کاهش پیدا کرده است، گفت: باید اقدامات اساسی دراین‌باره انجام شود و هنوز نیز برخی از اقشار جامعه توانایی خرید کمتری دارند.
تعداد : 181     صفحه 19 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا