جستجو:
قائم‌مقام کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) گفت: شرایط اقتصادی امسال، تقاضاها و مراجعات به این نهاد را افزایش داده است.
نایب رییس کمیسیون اقتصاد کلان ،بازرگانی واداری مجمع تشخیص مصلحت نظام جزییات نامه یازده صفحه‌ای خود به سران قوا را تشریح کرد.
بنیاد توسعه گردشگری پایدار طرح «ساماندهی تعطیلات رسمی کشور» را تقدیم رییس‌جمهور کرد.
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با دستور کار استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و پس از رای گیری، ربیعی وزیر نماند.
موافق استیضاح وزیر کار، خجسته: مجلس معامله‌گر نیست، نماینده مردم همدان از نمایندگان خواست که از حیثیت مجلس دفاع کنند و تاکید کرد که مجلس معامله‌گر نیست.
سرپرست دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 96-97 برای نخستین بار دانشگاه شهرکرد توانست دانشجوی خارجی جذب کند، گفت: شرایط و امکانات برای جذب دانشجوی خارجی از سایر کشورها در این دانشگاه فراهم است.
رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد، تصریح کرد: لزوم برخورد جدی و بدون تبعیض با فساد وجود دارد و باید واقعا این برخورد انجام شود و مفسدین بدانند که هزینه فساد بسیار زیاد است.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش ارائه شده توسط نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد راهکارهای مقابله با تحریم بخش صنعت و ضمن تاکید بر اهمیت بخش صنعت کشور، گفت: بخش صنعت بسیار تعیین کننده و مهم است که باید در دوره تحریم بیشتر از آن مراقبت صورت بگیرد. در این بخش می توان تهدیدهای ناشی از تحریم را به فرصت تبدیل کرد.
گیتا ، یک فعال سیاسی گفت: ۱۳ سال است که تصمیمات اشتباهی در عرصه اقتصاد گرفته شده که یک شبه قابل حل نیست. تمام نهادها از جمله بخش خصوصی و تعاونی‌ها باید بر اساس دستور رهبری به کمک تیم اقتصادی دولت بیایند و تولید داخلی را افزایش دهند.
تعداد : 181     صفحه 5 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا