جستجو:
روحانی با تأکید بر اینکه باید بدخواهانی را که خواست‌شان شکستن ملت ایران است، شکست دهیم، افزود: شما اصحاب رسانه باید بار سنگین مقابله با جنگ روانی دشمن را که امروز بالاتر و مؤثرتر از جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه ما جریان دارد، برعهده بگیرید.
رئیس جمهور با فراخوانی برای یکپارچگی رسانه‌ای در برابر جنگ روانی دشمن، رسانه‌ها و اهل آن را امانتداران مردم دانست و تاکید کرد: تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد و رسانه‌ها در خط مقدم شکستن جنگ روانی دشمن هستند و ما قادریم بر جنگ روانی دشمن فائق شویم.
چه چیزی در این عکس مهم است؟ شاید هیچ. اما آنچه پشت این عکس و فیگورهای ثابت‌شده سیاستمداران برجسته‌ی جهان امروز هست، بدون شک اهمیت بالایی دارد.
بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به اینکه در سال ٩۵، یک میلیون و ٢٩٧ هزار و ٣٠٠ دختر ٣٠ تا ۵٠ ساله هرگز ازدواج نکرده داشته‌ایم، نسبت به افزایش سن ازدواج در جوانان هشدار داد.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: دولت باید محیط کسب و کار را برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خلاق فراهم کند و ضمن ارائه مجوزها روند سخت‌گیری‌ها را برای راه‌اندازی این کسب و کارها کاهش دهد.
طرح "تبدیل مدارس متروکه به دهسرا" در روستاها که حدود یک‌ماه پیش از سوی وزارت کشور به آموزش و پرورش پیشنهاد داده شد،هنوز بی جواب مانده است.
گیتا : قائم مقام وزیر علوم با تاکید بر اینکه وزارت علوم در زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مسئول است،گفت: باید زمینه حضور فارغ‌التحصیلان و نخبگان جوان در دانشگاه‌ها فراهم شود تا ضمن ممانعت از مهاجرت و ایجاد اشتغال برای این افراد، شاهد نوعی تحرک،‌نشاط و پویایی در دانشگاه‌ها باشیم.
گیتا ، حوادث : اواخر دی‌ماه سال گذشته بود که شایعه‌ی ایجاد شهرستانی جدید تحت عنوان کوه‌چنار، با الحاق برخی بخش‌های کازرون، قوت گرفت و آرام آرام واکنش‌هایی ابتدا در شبکه‌های مجازی شروع شد که در ادامه با تجمع‌هایی نمود پیدا کرد.
تعداد : 181     صفحه 7 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا