جستجو:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دیار باقی شتافت.
کنار یکی از ستون‌های بزرگ‌ترین پل عابرپیاده تهران یعنی «میدان رسالت» که دید چندانی برای مردم رهگذر ندارد، یک کارتن‌خواب زندگی می‌کند. تعداد کارتن‌خواب‌های این محدوده زیاد است اما داستان او کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد سیاست نرخ ارز در بودجه گفت: پیشنهاد کنونی دولت در مورد نرخ ارز 5500 تومان است، اگر این عدد بالاتر رود هزینه دولت افزایش می‌یابد و کاهش آن تاثیر منفی بر واقعیت‌های اقتصاد کشور دارد.‌
رییس جمهور ایران اعلام کرد که آمریکا بداند اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد، نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به مقاومت ها در برابر خصوصی سازی واقعی، گفت: نیشکر هفت تپه حدود ۵۰ سال دولتی بود و ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته به بار آورد و حقوق کارکنانش هفت ماه معوق مانده بود، اما طی مدتی که به بخش خصوصی واگذار شده است در آن ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و حقوق معوق به دو ماه رسید؛ چرا کسی در زمانی که هفت‌تپه دولتی بود نمی‌گفت چرا این شرکت ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته دارد و حقوق کارگرانش هفت ماه عقب افتاده است؟
رئیس جمهور با تقدیر از ملت بزرگ ایران که هوشیاری‌ خود را به خوبی در ۱۳ آبان و روزهای بعد از آن به جهانیان نشان دادند، تصریح کرد: ۱۳ آبان روز کلید زدن استحکام نظام بود و امروز نظام ما از هر زمان دیگر مستحکم‌تر است و اینکه مردم ما به متجاوزین و سلطه‌طلبان خارجی با صدای رسا، جواب منفی می‌دهند، جای فخر و افتخار است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را به عنوان اولین دستور مورد بررسی قرار دادند که در نهایت به تصویب رسید.
عضو هیأت مدیره انجمن علمی روانپزشکان ایران با اشاره به تاثیر افزایش گزارش فسادهای مالی در سال‌های اخیر در آرامش جامعه، تاکید کرد که در کنار افزایش گزارش این فسادها، رشد فاصله طبقاتی و به ویژه نمایش مکرر آنها در گردش بی‌سابقه اطلاعات در فضاهای مجازی، هم‌افزایی کم‌سابقه‌ای در برهم‌زدن آرامش جامعه داشته است.
دریای خزر برای شمالی‌ها یادآور بسیاری از خاطرات گرم و سرد کودکی تا کهنسالی است، خاطراتی که با پهنه آبی آن و با موج‌های کوتاه و بلندش گره خورده، است؛ شاید بتوان از خزر و ساحلش کهن ترین ترانه میهن را ساخت، اما این ترانه امروز گویا به زبان های دیگری قرار است شنیده شود؛ رژیمی که خزر را نحیف کرده و روز به روز باریک ترش می‌کند، خزر رنگ به رخسار ندارد؛ نگران است، اما بیشتر از او حاشیه نشینان اش در این دیارند که چشم به او دوخته اند.
تعداد : 181     صفحه 4 از 21     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا