جستجو:
گیتا ، معاون آموزش متوسطه وزیر آمورش و پرورش گفت: کاهش جمعیت دانش‌آموزی در رشته ریاضی نگران کننده است به طوری که سال به سال از تعداد دانش‌آموزان این رشته کاسته می‌شود.
گیتا ، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش نمایندگان برای جلوگیری از آسیب‌رساندن نوسانات ارزی به تولید، گفت: وضعیت اقتصادی کشور مانعی برای تولیدکنندگان ایجاد نمی‌کند.
رئیس جمهور در پایان جلسه سران قوا : ارز لازم برای کالاهای اساسی و ضروری مردم ، تامین است، رئیس‌جمهور با بیان این‌که «مسیر استقامت، ایستادگی و برنامه ریزی و هماهنگی با مردم و تعامل با دولت‌های دوست، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد»، تحریم های کور آمریکا را علیه ملت ایران دانست و گفت: مسیر و سیاستی که آمریکا نسبت به ایران، منطقه، جهان اسلام و حتی متحدانش اتخاذ کرده، قابل ادامه نیست.
رییس جمهور تصریح کرد: همانطور که چهل سال پیش مردم ایران مقابل کارشکنی‌های آمریکا برای جلوگیری از پیروزی انقلاب‌شان ایستادگی کردند، این بار هم تا پیروزی ایستادگی خواهیم کرد.
محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به رییس‌جمهور 12 بسته اجرایی را در قالب برنامه جامع پیشنهادی مقابله با آثار تحریم‌ها ارائه کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید از عده‌ای که قدرت و بیت‌المال دست‌شان است طلبکار باشیم که چرا وضعیت این چنین است. مردم صبر کنند.
یکی از نمایندگان کنگره آمریکا متممی را مطرح کرده که در صورت تایید، صدور روادید برای ایرانی‌های متقاضی تحصیل در رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای و صنعت انرژی در آمریکا را ممنوع می‌کند.
نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از بررسی کسری خدمت فرزندان ایثارگران در این فراکسیون خبر داد.
افغان‌ها به تدریج تمایل خود را برای کار در ایران از دست داده‌اند و بر اساس مشاهدات به شکل قانونی وغیرقانونی به دیگر کشورها از جمله اروپا می‌روند؛ چرا که ارزش ریال ایران در حال کاهش است.
تعداد : 181     صفحه 6 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا